Blog

18 tipů jak spálit více tuku

Napsal: admin

Publikováno: 13.6.2016

  1. Objednávej si dvojitou porci bílkovin

Kdykoliv jíš v restauraci, požádej o dvojitou porci masa/vajec a sněz víc zeleniny namísto přílohy

Co je jednodušší?

TIP: Najdi si restauraci, kde ti rádi připraví víc bílkovin (30-40g) a další saláty s vlákninou jako fazole nebo brokolice na páře

 

2. Zmrzlinu, sušenky a čokoládu neměj doma

Když chceš něco sladkýho, musíš si pro to dojít. Když koukáš v 10 večer na televizi, jen těžko se ti bude chtít jít do krámu a koupit si to.

TIP: Měj v zásobě spousty ovoce místo dezertů.

 

3. Plánuj si jídlo

Místo toho si plánuj dopředu a plán dodržuj.

TIP: Každých pár dní si naplánuj jídla na následující dny. Seznam kontroluj, abys věděl:

 

4. V lednici měj připravenou nakrájenou zeleninu

Krabičky se zeleninou dej v lednici tak, abys je hned je viděl.

TIP: Aby sis mohl udělat svůj oblíbenej salát rychle, měj zeleninu připravenou tak, jako v restauraci. Do krabiček v lednici naházej nakrájenou zeleninu, a rozděl si jí po jednom druhu ať dlouho vydrží pod víčkem.

 

5. Nechoď nakupovat hladovej

Nakupování je jako operace. Měj připravenej plán (jako v bodu 3), nakup a odejdi.

TIP: Zaměř se jen na omezený zboží – nezpracovaný výrobky, maso a mléčnou sekci. Do ostatních uliček ani nechoď, ať tě to zbytečně neláká.

Nakupuj s košíkem do ruky, ne s tim na kolečkách. Omezí ti to množství věcí na nakoupení (a posílí ruce). 

 

6. Měj ingredience na smoothie v mrazáku

Zmrzlý ovoce můžeš dát rovnou do mixéru a uděláš si skvělej šejk superhustej a studenej.

TIP: Máš zelenou zeleninu v lednici, kterou chceš už vyhodit? Dej ji do pytlíku do mrazáku. Když zmrzne, stačí nasekat a máš skvělou přísadu do smoothie!

 

7. Měj připravenou porci luštěnin nebo obilnin

TIP: Připrav si 2 porce a dej je do mrazáku. Třeba hnědá rýže se dobře rozehřeje v mikrovlnce.

 

8. Nech se vytrénovat svojí kuchyní

TIP: Udělej si ze dveří lednice nástěnku. Měj tam papírky připomínající tvoje cíle, inspirativní obrázky a taky cool magnetky!

 

9. Nazuj tenisky

TIP: Nos pořád pohodlný boty. Budeš chtít pořád něco dělat.

 

10. Měj pomůcky na cvičení na očích

TIP: Dělej “spouštěcí” trénink. Nech pomůcky na cvičení (spouštěče) různě po domě a kdykoli je mineš, udělej pár opakování. Za den se to nasčítá a nezabere tolik času 🙂 

 

11. Zabal si “mobilní posilovnu”, když cestuješ

TIP: Kajaková taška (20 litrová) se dá složit a když do ní naliješ vodu, je z ní 18kg kettlebell.

 

12. Přeměň auto v šatní skříňku

TIP: V kufru měj připraveno několik oblečení na cvičení, bot a ručníků, takže můžeš být připraven kdekoliv a kdykoliv.

 

13. Plánuj tréninky stejně jako schůzky

TIP: Dávej všechno (od tréninků po praní prádla) do kalendáře aby tě nic nepřekvapilo.

 

14. Přesuň oslavy a srazy do parků nebo posiloven

TIP: To samé platí i o práci. Místo schůzky v kavárně můžeš naplánovat procházku s kafem s sebou.

 

15. Měj jenom půlku auta (nebo míň)

TIP: Záležitosti a pochůzky vyřizuj pěšky, i když to není zrovna “rozumný”. Místo 7 minut jízdy autem na poštu jdi pěšky 25 mintu. To je 50 minut chůze místo 15 minut jízdy autem, ale celý vyřízení ti zabere vlastně jen 35minut navíc z tvýho dne.

 

16. Kombinuj chůzi a práci

TIP: Investuj do mobilní aplikace, která bude spolupracovat s tvým notebookem. Budeš moct psát, upravovat a posílat emaily i za chůze.

 

17. Každou hodinu si dej pauzu

TIP: Nainstaluj si software, který ti každou hodinu na 10 minut “zamkne” počítač, takže ti nezbyde nic jinýho než odpočívat.

 

18. Přeměň rodinu a kamarády do svých koučů

TIP: Zapoj rodinu do aktivit jako je plánování jídel, příprava jídel a počítání opakování při cvičení. Budeš mít lepší pocit a nebudeš se cítit jako “ten jiný”.